نگاشته شده توسط: :) | ژوئیه 16, 2009

looking for stability in the world of unstability

 

آقای توی اخبار میگه: هواپیما تا 2010 اجازه ی پرواز داشته!

آقای توی اخبار میگه:کشور سازنده ی هواپیما،اتحاد جماهیر …جمله ش رو اصلاح میکنه…

آخی! اتحاد جماهیر شوروی… یادش به خیر… کشور سازنده خیلی وقته مرحوم شده… عاشقش بودم،همه ش به خاطر اشترلیتز

اون موقعا فکر می کردم خیلی کشور تو جهان هست که قراره از هم فروبپاشه! فکر میکردم به ترتیب بزرگیه…منتظر بودم ببینم چین چند تا میشه

فکر می کردم تو همه ی شهرهای دنیا یه دیوار هست که قراره یه روزی مردم  بشکننش،یادمه یه بار پرسیدم «دیوار تهران» کجاست؟

یادمه اون موقعا که کف خونه هامون فرش قرمز مینداختیم هال خونه مون آفتابگیر نبود،همه ش یه فضای کم نوری تو ذهنمه…یادمه با دختر خاله م تلویزیون نگاه میکردیم…یه عالمه خون نشون میداد…اون میگفت ای ی ی ی ،دیگه نمی خوام جراح قلب بشم!  یادمه،لکه های بزرگ قرمز روی پارچه های خیلی سفید…من چرا دلم خواست دکتر بشم؟…همون روزا بود که فکر می کردم جزو مراسم حج هر سال اینه که یه عده ای شعار بدن هر سال یه عده ای کتکشون بزنن هر سال یه عده ای بمیرن…هاااا دکتر ارنست! حتما اون روزا فکر میکردم دکترا بلدن چه جوری خونه درختی بسازن!

یادمه اون موقعا شبها تو همون هال ِ رختخواب پهن میکردیم و می خوابیدیم،هر چهار تامون کنار هم،که اگه نصف شب بمبارون شد زود بدویم بریم تو زیرزمین

یادمه یه بار تو همون هال ِ تلویزیون یه آقایی رو نشون میداد با عمامه و ریش سیاه،اسم آقاهه رو که گفت من و داداشم کلی خندیدیم،خیلی خنده دار بود آخه! دو تایی بالا پایین میپریدیم و داد میزدیم: آقای خامه ای آقای خامه ای…مامان میگفت هیسسسسس صداتون میره بیرون! ما می خندیدیم و بلندتر داد میزدیم…یادمه موهام بلند شده بود،وقتی بالا و پایین می پریدم میرفت تو چشمم

یادمه اون شبها خیلی خواب نیک و نیکو و چهار دست رو میدیدم،وسط یه دشت پر از گلهای ریز ریز…نمی دونم چرا فکر می کردم قراره تا آخر عمرم هر شب خواب دشت گل ببینم

.

دلم برای خواب دیدن تنگ شده

خیلی وقته خواب پرواز ندیده م

انگار اصلا خیلی وقته نخوابیده م

.

حالم؟…

.

Responses

  1. Salam…….
    mamnoon khabarm kardid.
    bi ejaze yad gerefte chap mikoneh…….hatman bayad azash shekayat konam ta dorost beshe.

  2. همه چی به هم ریخته !! حتی خوابهامون

  3. Salam……….
    mamnoon az nazare zibai ke baram gozashtid…….
    lotfan hamisheh be man sar bezanid.
    khoshhalam mikonid.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

